Hmh. yksinäinen tunti ihanan pimeässä ja kopperoisessa editointihuoneessa. (Olen ihan varma että laitoin tänne tullessani valon päälle, huiiii) Vevve meni tulemaan kipeäksi joten ei kameraa tällä tunnilla. Viikonloppunakaan ei kuvattu, koska minä ja kännykkäni hyljimme toisiamme jälleen kerran ja toisekseen vevve oli lenssussa. No, löytyipähän aikaa järjestellä ensimmäisen projektin klipit mahdollisimman hämmentävästi. Sain leikeltyä siitä niin paljon materiaalia pois, että se jopa mahtuu minuutin aikarajaan. Hetkonen... eikö tämän tunnin pitänyt loppua yhdeltätoista? No, nevermind ihan sama muo väsyttää ja viihdyn täällä pimeässä/hiljaisessa. Tosiaan, se on ehkä tylsin minuutin klippi mitä olen katsonut. Siitä puuttuu jotain oleellista, nimittäin sisältö. Trallalaa en tiedä mitä sille pitäisi nyt tehdä. Olkoot tuolla koneen syövereissä ja mädäntykööt.

jajaja ööö olen paha ihminen enkä ole tehnyt sitä elokuvamoodijuttua :-OOOOO Viikonloppuna tuli kaikenlaisia dokumetteja mutta olin liian koomassa ollakseni kykenevä muuhun kuin kanavasurffailuun. Kyllä minä sen vielä kirjoitan, saattepa nähdä...

 

Tässäpä vielä video, joka saa oman lyhytelokuvamme vaahtokarkkikohtauksen näyttämään kovin typerältä ja surulliselta. Nuo on ihan saletisti valeltu jollain sytytysnesteellä!! Huijausta!